Forberedeleser til Camp Pluckyfluff

Se hva jeg har lagd:

Fine ikke sant?

Tja, -eller iallfall ganske litt…

Det er jo ikke akkurat faget mitt dette da, toving er jeg ikke så god på, så etter å ha finlest utstyrslista til Camp Pluckyfluff skjønte jeg at vi måtte forberede oss før oppmøte, og  bestemte meg for å gjøre ullkulene på denne måten, for små nålefiltede ullkuler det greier til og med jeg å lage. Forholdsvis stolt over resultatet, -selv om det egentlig ikke er min fortjeneste men snarere den gode ullkvaliteten som egner seg ypperlig til nålefilting, og ulla har jeg da i det minste farget selv, og ikke riktig visst hva jeg skulle gjøre med fordi jeg ikke syntes den egnet så så kjempegodt til mine spinneformål,

men altså

håndfargede merino kardeflak

kjempegod til nålefilting.

Og for å fortsette der jeg var:

-forholdsvis stolt over hva jeg faktisk fikk til, ble mobilbilde sporenstreks sendt rundt som en liten gjettekonkurranse med tilbakemeldinger på at det lignet egg. (he he..)

Helt greit, for det var igrunnen det jeg hadde tenkt selv også.

Ullegg

og

Ullhjerter

(-de synes jeg faktisk lignet litt på sånne små gelèaktige godterihjerter…)

og enda noe mer,

som i fare for å bli mistolket enda ikke får lov til å vise seg frem for offentligheten,

for:

til høsten skal jeg ha utstilling på Galleri Lierne med:

gjett! 

bl.a. håndspunnede garn

-er det ikke fantastisk?

 Og  se bare her hva Lexi Boeger har greid å sette sammen.

Nå gleder jeg meg også til å se verdens største garnhespe på ordentlig og langt der inne et sted som en «pitte pitte» liten del av noe riktig stort, sammen med mange mange andre, skal det bli spennende å se om jeg finner igjen vårstemningsgarnet som ble sendt avgårde til ameriken tidligere i vinter.

Uansett ser jeg frem til en hel spinnende spennende spinnehelg, med Lexi, og bloggspinner og mange andre håndspinnere fra både fjern og nær, og helgen håper jeg kan bære noen frukter til høstens utstilling også!

Ønsk meg lykke til for det trenger jeg.

2 tanker om “Forberedeleser til Camp Pluckyfluff

  1. Sååå fine ting du har tovet da:-)…
    Spennende med utstilling!… Klart det blir inspirasjon å hente i løpet av helgen…
    Jeg gleder meg skikkelig!
    Sees på fredag da!…
    Fiiin kveld fra Randi

Legg igjen en kommentar

