Velkommen!

Velkommen til mer spinnstrik"Strikkekjerrring 1"k og strikkespinn…

Takk til alle trofaste lesere av min første strikkespinnblogg, og velkommen til fortsettelsen.

Jeg håper det her vil være lettere å finne frem og enklere for dere som ønsker å legge igjen en hilsen.

Spinneriene mine befinner seg for tiden i hodet og flere strikkeprosjekter oppbevares trygt på samme sted.

Alle julehelgens planlagte strikke- og spinneprosjekter har enda ikke sett dagens lys, men heklekroken har vært fremme og danset seg gjennom flere luer innimellom de sju slaga.

Har enda ikke bestemt meg for om oppskriften skal deles eller luene kun selges som ferdige produkt. Bilder skal komme så snart nyttårsfeiringen med hoppingen ut av det gamle og inn i det nye er vel overstått.

Enn så lenge vil jeg nok en gang ønske velkommen til mer strikkespinn med et ønske om: Et riktig godt og spennende og kreativt nytt år: 2010.

Legg igjen en kommentar

